לא קשה לשים לב שאחד מהנושאים בהם נעשה שינוי גדול מאוד, הן מהבחינה העיצובית והן מבחינת החומרים בהם משתמשים הוא נושא הריצוף. כאשר אנחנו מבקרים בבתים ישנים לא קשה לפספס את הריצוף המכוער ולא אסתטי ששלט באותה התקופה, ואת קווי החלוקה הברורים בין המרצפות אשר לא מוסיפים לרצפה הרבה חן. מאז, העולם התקדם ועולם עיצוב הפנים הבין שלרצפה ישנו חלק חשוב מאוד והשפעה מכרעת על מראהו ועיצובו של הבית. בזכות זה, ישנם לא מעט סוגי רצפות חדשים אשר ללא ספק המראה שלהם טוב יותר מאשר הריצוף של פעם. כיום, ניתן להשיג סוגי רצפות ללא קווי חלוקה בין המרצפות ואפילו ציפויים כאלה איתם אפשר לצפות ריצוף קיים בקלות. 

מהו המיקרו-צמנט?

מיקרו-צמנט הוא ציפוי אשר נעשה על בסיס צמנט (מלט) פולימרי, אשר משמש לציפוי של רצפה או קירות בעזרת שכבת חומר דקה של כ – 3 עד 4 מ"מ. היתרון של החומר אינו רק בכך שהוא אינו תופס כמעט מקום אלא בעמידות הרבה שיש לו לעומת סוגי בטון אחרים, ובמראה האלגנטי והיוקרתי שלו ושהוא מעניק לחלל בו הוא נעשה. ציפוי מיקרו-צמנט מתאים לציפוי של רצפה קיימת ואין צורך להרוס את הרצפה כמו בריצוף חדש. בנוסף, בזכות תרכובת החומר המיוחד הציפוי מתאים גם לתנאי מזג אוויר שונים ואינו נהרס ממים ויכול לשמש כריצוף עבור מרפסות וחצרות, וכן לחדרי אמבטיה.

 

למה לבחור דווקא במיקרו-צמנט לחידוש הבית?

אם אתם מעוניינים לשדרג בקלות ובמהירות את מראה הבית שלכם, תוכלו לעשות זאת על ידי שימוש בציפוי מיקרו-צמנט. בזכות העובדה שמדובר בציפוי אשר אינו דורש הוצאה של הריצוף הישן, העבודה נעשית בצורה מהירה וקלה, ואינה דורשת היעדרות ממושכת מן הבית. התוצאה היא ללא ספק מרשימה, הציפוי החלק מעניק לבית מראה חדשני ומיוחד שישדרג את עיצוב הבית עשרות מונים. בנוסף, מיקרו-צמנט נעשה מחומרים מיוחדים אשר להם תכונות המאפשרות תחזוקה קלה, הציפוי אינו צובר כתמים, ואין חשש לסדקים שיופיעו.

 

מי מבצע ציפוי מיקרו-צמנט לבית?

ישנם חברות רבות אשר יבצעו ציפוי מיקרו-צמנט עבור ריצוף הבית שלכם. חשוב מאוד לבחור בחברה מקצועית ובעלת ניסיון אשר מתמחה בביצוע עבודות ריצוף מסוג זה, בכדי להיות בטוחים שהעבודה נעשית בצורה הטובה והמקצועית ביותר. אמנם, העבודה של ציפוי מיקרו-צמנט לבית לא נחשבת עבודה מורכבת במיוחד ואינה דורשת הקמה של קונסטרוקציה מיוחדת, ולכן לא אמורה לקחת זמן רב.