כאשר בוחנים לעומק את המובן של המלה – ספא, מבינים כי מדובר אודות בריאות דרך המים, בלי כחל וסרק. היתכנות אחרת היא להגדיר ספא בהרצליה בתור טיפול שיש בו מעורבות של מים שממש יכולים לרפא את גוף המטופל, ויש בהם כמה טיפולי עיסוי כאלו ואחרים. על ידי אותם סוגי עיסויים, מכון הספא בהרצליה מציעה לכם לספוג אווירה של שלווה, כמו גם של שקט נפשי ושקט פיסי.

באמצעות הטיפולים בספא בהרצליה תיהנו מחינניות ובריאות במיטבה, בעזרם הכוח של ריפוי המים, כאשר קיימת עדות רצינית שלהם עוד מימי התקופה הרומית. כולם מודעים לעובדה, כי הרומאים היו בעלי נטייה לנות מרחצאות לחיילים ששבו בבטחה למקום המשכן הקבוע שלהם מימי המלחמה, וזאת על מנת לסייע בהקלה של סימפטומים של לאות גרידא.

כל תרבות הספא בהרצליה נמצאת כיום בחוד החנית ובקדמת הבימה בכל מרחבי תבל, בגין כל מיני שירותים של עיסויים, טיפולי טיפוח ואנטי איג'יינג, והפעלות מתחום הארומתרפיה, וכיוצא בזה. בוודאי הנושא מאוד מדבר וקרוב ללב שלכם, ובינינו, מי באמת לא אוהב ולא מתחבר לספא? מעטי מעט. על מנת שהביקור הבא שלכם בספא השכונתי ימצה את מלוא היתרונות שלו, טוב תעשו אם תקראו בקשב רב את המאמר הלה, ואל תעצרו עד שתסיימו לקרוא הכול.

האם ביכולתו של ספא בהרצליה להפחית את החומרה של מיגרנה?

המכה מספר אחת, שממנה סובלים המוני בני אדם, באה לידי ביטוי בדמות של כאבי ראש, יש שיאמרו אף מיגרנות קשות. אבל כדאי שתשכילו להבין, כי ביכולתו של ספא בהרצליה להפחית את החומרה של הכאבים הטורדניים הללו. בעוד שההשפעה החיובית של מים חמים תגרום לגוף שלכם להיכנס למצב של רוגע, כלי הדם שלכם יתרחבו, ותוכלו לחות ירידה בעוצמה של כאבי הראש או של המיגרנה שממנה אתם סובלים. המשמעות של הגדלת כלי דם מתבטאת בכך שהם עשויים להפחית את הסטרס שהנכם עשויים לחוות בראש שלכם, והדבר עשוי להסב לכם לתחושה של הקלה באופן כללי, שתגאל אתכם מן הייסורים שלכם.

מה כה מייחד טיפולי פנים?

נתחיל בעובדות – טיפולי פנים לא מומלץ לעבור בכל מקום. יש למצוא רק את המקום המתאים והמקצועי ביותר, שיש בו בעלי מקצוע שעברו את ההכשרה המתאימה, ומחזיקים בידם את כל התעודות הראויות. טיפול הפנים מסוגל להפחית מתחים, כמו גם להקל על בעיות פסיכולוגיות כאלו ואחרות. על פי מחקר ייחודי שבוצע בתחום, ואף יצא לפרסום בכתב עת ידוע, טיפול פנים אמון על הפעלה של מערכת העצבים הסימפתטית. מה שאומר שמתרחשת הפחתה של מידת החרדות, תוך כדי הרמה של מצב רוח חיובי. קיימות עשרות ומאות נקודות לחץ על גבי הפנים, אשר הן מחוברות לכל מיני מערכות בגוף האדם. בעת עיסוי של אותן נקודות הלחץ, הגוף מגיב בהתאמה. טיפול פנים מקצועי אף שומר על עור מבריק וחיוני, ואף משפיע על תפקוד מיטבי של שאר איברי הגוף של המטופלים.