מקרר תצוגה לעוגות

מוכרים עוגות בעסק? בין אם העסק שלכם הוא בית קפה, ובין אם מאפייה, חשוב שתשקיעו בבחירת המקרר בו תאכסנו את העוגות. כאשר הלקוחות נכנסים ורואים מקרר עוגות, חשוב שהוא ייראה יפה. במקרר העוגות, מאכסנים עוגות קצפת, עוגות גלידה, עוגות מוס, וסוגים נוספים של עוגות הדורשים קירור.

מה מאפיין מקרר עוגות?

מקררי עוגות, שונים ממקררים תעשייתיים אחרים. למקררים אלו, יש צורה המזכירה ארון וויטרינה. מטרת מקרר זה, היא לתת מראה יפה לשטח העסק. מקרר תצוגה לעוגות, יהיה בולט בשטח, בגלל צורת הוויטרינה. אילו עוד מאפיינים יש למקרר עוגות?

  • סטנד מעוצב למקרר- מקררי העוגות מגיעים ביחד עם סטנד מעוצב. אך הסטנד אינו ארון. בתחתית הסטנד, יש את מגנון הקירור.
  • מקרר בעל דלת זכוכית- מקרר עוגות, לא יהיה לרוב מקרר פתוח. יש לשמור היטב על טריות העוגה. לכן, בתוך מקרר סגור, טריות העוגה תשמר הרבה יותר.
  • רמת קירור המתאימה לעוגות- כאשר בוחרים מקרר לעוגות, יש לבחור מקרר בעל טמפרטורה מדויקת ומתאימה. מקרר לעוגות אינו מקפיא! לכן, אסור שטמפרטורת המקרר תהיה קרה מדי.
  • מומלץ לשים נורה במקרר- במקרר ויטרינה, יש חשיבות גדולה ליופי. לכן נורות, מוסיפות יופי רב למקרר. יש לבחור נורות בגוון עדין.

מה צבע מסגרת האלומיניום של המקרר?

בחירת מקרר תצוגה לעוגות, שונה מבחירת מקררי נירוסטה, או מקררים פתוחים אחרים. בשאר המקררים, אין חשיבות לצבע הדפנות והמסגרת. אולם, כיוון שאנו נתייחס אל מקרר תצוגה לעוגות כמו אל רהיט, נבין שיש חשיבות לצבע מסגרת האלומיניום של המקרר. ישנם אזורים בהם מתאים דווקא מסגרת שחורה למקרר זה. המסגרת נותנת יופי ייחודי למקרר, ומשלימה את העיצוב של סביבת המקרר. אולם, ישנם אזורים, בהם מתאים לבחור דווקא מקרר לעוגות עם מסגרת לבנה.

מקרר ויטרינה בעל דופן עגולה לעוגות.

סוג נוסף של מקרר תצוגה לעוגות, הוא מקרר ויטרינה בעל דופן עגולה. גם למקרר זה, יש יופי ייחודי. כיוון שבמראהו החיצוני דומה מקרר זה למקררי תצוגה אשר מיועדים לסוגי מזון אחרים, יש לבדוק היטב שהטמפרטורה במקרר זה, מתאימה לעוגות, ולא לסוג מזון אחר. מקרר בעל דופן עגולה מגיע כיחידה בודדת, או כרצף של כמה יחידות. מה צבע העץ של הסטנד? אם בחרתם לקנות מקררים כאלו על סטנד, תוכלו לבחור את הגוון של דופן העץ של הסטנד.

וויטרינה לגלידות.

האם הוויטרינה בעלת הדופן העגולה מתאימה רק לעוגות? לא! אפשר בהחלט לאכסן גם גלידות בוויטרינה. לכן, עליכם להחליט אילו כלים תציבו בתחתית הוויטרינה. אם ברצונכם להציב עוגות, הציבו תחתית ישרה וחלקה. אם ברצונכם להציב גלידות, הציבו בתחתית קופסאות מתכת, המתאימות לגלידות. אפשר, להשתמש באותה וויטרינה גם לגלידות וגם לעוגות. אך, עשו רצף של אזור עוגות לצד אזור גלידות.

מקרר ויטרינה לגלידות פינתי.

כאשר אתם בוחרים מקרר ויטרינה לגלידות, עליכם להחליט האם לבחור מקרר בקו ישר, או לבחור מקרר פינתי. במקררים אלו, לא יהיו בדרך כלל מדפים. המקרר יגיע בצורה פינתית של "ר". תחתית המתכת הממוקמת באזור הפינה, תהיה בצורה של "ר". מקררים אלו, מתאימים לחנויות ועסקים שיש בהם הרבה לקוחות, או לעסקים בעלי שטח לא גדול, שרוצים בכל זאת להיראות מכובד.

מקררי עוגות מזמינים מSLK!

רוצים להציב בעסק שלכם מקרר תצוגה לעוגות? פנו לSLK עוד היום! אנו נסייע לכם בבחירה של מקרר העוגות שיתאים לצרכים שלכם. אנו נתקין מנגנון ייחודי, הנותן התראה בעת שינוי הטמפרטורה. בנוסף, תוכלו להזמין מאתנו מדפי עץ, ומקררים נוספים לשאר שטח העסק. אנו נערוך הדמיה של החנות בתלת מימד.