משקפיים עם מצלמה נסתרת

על פניו, היינו יכולים לחשוב שכל מצלמה, בצורה כזו או אחרת, יכולה להפוך למצלמה נסתרת. אך זה לא מדויק. מי שמבקר היום בחנות של מוצרי ריגול ומעקב, יכול למצוא מגוון רחב של אביזרים אשר נראים תמימים לחלוטין, אך הם למעשה משמשים בתור מצלמות נסתרות לכל דבר.

כך למשל, אנחנו יכולים למצוא מחזיק מפתחות שהוא למעשה מצלמה, עציץ שיש בו מצלמה, כרית עם מצלמה, ועוד שורה ארוכה של אביזרים פשוטים אשר אנחנו יכולים להניח בכל מקום בחדר ולהשתמש בהם בתור מצלמה נסתרת. השאלה היא, כיצד אנחנו בוחרים את האביזר ואת המצלמה הנכונה עבורנו.

לפני שנסביר כיצד עושים את הבחירה, חשוב להדגיש, שבכל מקום ולכל שימוש, אנחנו נקבע לעצמנו כללים מסוימים, שונים, על פיהם נעשה את הבחירה שלנו. הרי ברור שיש אביזרים ואלמנטים מסוימים, בהם אנחנו יכולים להשתמש במשרד ולא יכולים להשתמש בבית ולהיפך. לכן אנחנו צריכים לקחת בחשבון את הנקודה הזאת לפני שאנחנו בוחרים מצלמה נסתרת.

כיצד עושים את הבחירה הנכונה של מצלמות נסתרות

משקפיים עם מצלמה נסתרת

אז כאמור, הנקודה הראשונה שאנחנו נבחר על פיה היא האם המוצר, האביזר שבתוכו נמצאת המצלמה מתאים לחלל החדר בו אנחנו רוצים להציב אותה. אם נניח מדובר במצלמה לבית, אנחנו צריכים לשאול את עצמנו האם זה יהיה נכון לקנות כרית עם מצלמה או שמא עדיף לקנות מוצר, אביזר אחר שבתוכו יש מצלמה.

הנקודה השנייה נובעת מהנקודה הראשונה והיא, כיצד אנחנו יכולים לשלב את אותו אביזר בחלל החדר, כיצד אנחנו מציבים אותו בצורה כזו שזה לא ייראה מוזר, מוגזם, ושזה ייראה ממש שייך לחדר.

הנקודה השלישית מתייחסת למצלמה עצמה. מה היא כוללת, אילו פונקציות יש בה, עד כמה היא יכולה להפיק עבורנו תמונות באיכות גבוהה שאכן נוכל לעשות בהן שימוש. חשוב שאנחנו נבחן את המפרט של המצלמה וחשוב שאנחנו נבדוק מה בדיוק היא מאפשרת לנו לעשות ובאילו תנאים.

מן הסתם, כל אחת מהנקודות הנ"ל אנחנו נבחן על פי הצרכים שלנו וכן על פי התקציב שעומד לרשותנו. בצורה כזו נוכל לעשות את הבחירה הטובה ביותר עבורנו ולקנות ציוד ריגול מתאים.