ריהוט משרדי

בכל משרד חייבים להיות פריטים ואביזרים הנדרשים לצורך תפעולו המסודר. בין הפריטים החשובים ביותר ניתן למנות את הרהיטים למיניהם. ריהוט משרדי איכותי חייב להיות מותאם לצרכי המשרד, ומשום כך, מייצרים אותו תוך מחשבה עמוקה על פיהם. מרביתו מיוצר מעץ אבל ניתן למצוא גם ממתכת, מזכוכית ומפלסטיק. בחלק מהם משלבים מקצת מהחומרים הללו על מנת לשוות להם מראה ייחודי יותר. הם חייבים להיות פרקטיים מאד אבל גם נאים וכאלו שישתלבו בעיצוב הכולל של המשרד על חלליו השונים.

לבחור את הריהוט המתאים

הוא כולל: שולחנות, כסאות, שידות, ארונות, דלפקים ועוד. חלקו ניתן לרכוש על פי קטלוגים ומהחנויות השונות ואחר ניתן להזמין בהזמנה מיוחדת ובהתאמה לצרכים. דלפקים, מערכת שולחנות לחדר ישיבות ועוד הם לרוב, רהיטים המוזמנים על פי מידות מיוחדות  אצל המשווקים או נגרים המתמחים בהכנתם. סביבת עבודה של פקידה כוללת שולחן המותאם לסביבת מחשב, לידה שידה הכוללת מיקום למדפסת/מכונת צילום/פקס, מתחת לשולחן שידה על גלגלים לאחסון וכדומה. סביבת עבודה של מנהל תכלול אף היא עמדות למחשב וארונות ושידות לאחסון.

בכל משרד יש מספר חדרים המיועדים לפקידות זוטרה ולמנהלים. ניתן לרהט את החדרים עם ריהוט שונה כאשר זה שנועד לחדרי המנהלים יהיה איכותי ויוקרתי יותר. הדבר נועד לעשות את הרושם הדרוש על אורחים, ספקים, לקוחות וכדומה. יחד עם זאת, יהיו מנהלים אשר יבקשו לעצמם ריהוט דומה וזהה לזה של עובדיהם. הכול תלוי ברצון ובטעם ועל פי אלו יוחלט לבסוף על אופי הריהוט. בחללים גדולים ניתן להתקין מחיצות העשויות מחומרים שונים, ולמעשה, אף הן מהוות חלק מהריהוט.

בכל משרד יש פינות לקפה, ובאחרים גם חדרי אוכל ומטבחונים. כאן יידרש ריהוט אחר שנחשב לפרקטי יותר ואשר קל לנייד ולנקות אותו. הכיסאות יכולים להיות גבוהים המותאמים לדלפקים, או נמוכים להסבה סביב שולחן אוכל. גם כאן ניתן לקבל את הריהוט מחומרים שונים. לריהוט יש נוכחות בגלל הנפח והגודל שלו, ומשום כך, יש צורך לבחור אותו בהתאם למרחב הקיים במשרד. מומלץ לרכוש ריהוט משרדי אצל משוקים בעלי מוניטין אשר יכולים לייעץ ולסייע בבחירה ואף להוביל אל המשרד.